torsdag 9 juli 2009

Ofrivillig bloggtorka...

Här händer det saker. I förrgår så pratade jag i telefon när det bara brakade till från ingenstans. Helt utan förvarning slog åskan ner någon stans i närheten. Vi tillsammans med några familjer till blev av med telefon och internet, så här gäller det att blogga medans man får låna en dator med uppkoppling en stund. När det blir lagat vet ingen... som tur är har man i alla fall mobilen så man inte är helt out of space.

Om en liten stund skall jag ut och förlusta mig. Jag skall åka till Andersson & Hjalmarsson i Ulricehamn. De säljer tyger för den som inte känner igen namnet. Det är första gången som jag skall åka dit och det skall bli så spännande...

1 kommentar:

  1. Hoppas du hitta något kul!!!

    Imon lr på söndag blir de Jofotex för min del!! Jippi!
    Åskan slog ner i "Fisk plåt skulet/blivande rökeriet"
    De small som bara den... Usch..

    Kram Emma

    SvaraRadera