söndag 7 november 2010

nästan 75 och tävling

Ja inte fyller jag 75 år, men däremot har jag gjort åt nästan alla mina 75 Namnlappar. Jag har bara en kvar och den tänkte jag använda på ett lite annorlunda sätt. I väntan på att de nya kommer tänkte jag mig en liten tävling.

Du vinner en tröja, tunika eller ett par byxor. Du väljer själv tyg och storlek (barn). Skriv en kommentar om varför just du vill vinna ett plagg från Aleni så är du med i dragningen.
Den 18 november drar jag vinnaren. Lycka till!!!

Ingrid

2 kommentarer:

  1. Ja jag vill ju gärna va med i en tävling med dina fina kläder som vinst tycker du syr underbara tunikor! Kramiz

    SvaraRadera
  2. Jag vill var med och tävla.
    Jag vill vinna eftersom dina tunikor är så fina, enkla i snitt och dekorationer men så underbart fina.
    Kram

    SvaraRadera