onsdag 5 augusti 2009

Inte bara jag som handlar

En sådan här har min man velat ha sedan han var 20 år. Visst var det på tiden. Han hittade den på blocket och man hade använt den 2 gånger!!! Den var verkligen knappt använd. Så nu så har även han lite kul maskiner i sin verkstad. Jag begriper mig inte så mycket på maskiner men kan visst tänka mig att de är kul.

Makens första arbetsdag började med att han tog ledigt på fredag. Han hade lust att ta en tripp innan alla är i full gång igen. Efter en del sökande blev det så planerat att turen går till Stockholm. Där kommer vi att bo hos en av mina kusiner och vad passade då inte bättre än lite presenter till barnen i huset. Inspirationen flödade och det var urkul. De är alla sydda av velour från Hem & hobby och Jofotex samt tunikorna av Fixtröjor från Tradera och tröjan har det randiga tyget från en tröja mina killar har haft. Så nöjd blev jag, hoppas att det också blir det och att de kommer att passa.











1 kommentar: