onsdag 28 oktober 2009

Julmarkand i Brandstorp 12 dec here i come


Äntligen har jag bestämt mig. Visst skall jag vara med på julmarknaden i Brandstorp. Eftersom jag inte har känt mig pigg har jag bestämt mig för att ta det lugnt. Men jag tänker både ta det lugnt OCH vara med på julmarknaden. Det blir vad det blir att ta med dit, om det blir mycket eller lite spelar inte så stor roll. Det är ju ändå kul att visa upp vad man gör och kanske någon glad blivande kund kommer förbi...


Här är i alla fall en tunika som jag tänkta ta med dit. Den är sydd av en fix-tröja och grön velour, samma mönster som jag brukar använda och i storlek 100.


Enligt maken är den bland det snyggaste han sett. Kul att höra. Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Jättefin tunika.
    Vi (jag och Linnéa) har tänkt att åka på julmarknaden i Brandstorp så vi kommer förbi ditt bord och tittar på dina fina grejer.

    SvaraRadera