tisdag 19 maj 2009


Idag har jag jobbat hemifrån. Jag tror inte det har hänt någongång tidigare. Jag hade fått möjlighet att närmare studera ett diagnosmaterial i matematik som vi skall använda oss av. Det var en hel tjock pärm att gå igenom. Spännande och intressant, men man blev väldigt trött. Mentalt i alla fall.


För att få igång järncellerna igen så tog jag en sväng ner till mitt lilla syrum. Klippte till lite saker igår bl.a en tunika till mig själv. Meningen är att jag kanske, kanske skall ha den på dop som vi skall på i helgen.




Mönster: Samma som dessa två. De är ursprungligen avritade av en tunika jag köpte billigt på Ellos och blev stormförtjust i.
Material: Viskosjersey från Jofotex och interlock från samma ställe.


Så här blev den....

1 kommentar:

  1. Åhh den va ju verkligen super fin!!! Va skönt att kunna jobba hemma lite ibland!

    //Grannen Emma

    Tack för den underbara blomman!!!!!!

    SvaraRadera