söndag 17 maj 2009

Vilket väder !!


Idag är det så underbart väder så man kan nästan inte vara inne alls. De som är hemma i familjen dvs. 2 av barnen, maken och jag tog tillsammans med vår kattunge Tarzan en härlig promenad i skogen. Det var soligt och varmet så Tarzan tyckte det var jobbigt. Hemma igen är det full fart på gungorna och studsmattan och maken och jag förbereder middagen. Det blir grillat idag också. Just nu väntar jag på att grillen skall bli klar.

Jag testade lite att leka med fotoshop. Jag vet inte om bilden på lapptäcket blev bättre. Någon som har några bra tips för att få bättre foton?? Så vore jag mycket tacksam för sådana.

Har ett annat litet problem också. Jag får inte fotona att hamna där jag vill. Men det skall jag väl lösa vad det lider. Sysugen är jag trots det fina vädret så kanske, kanske så blir det någonting jag tar tag i senare. Nu behöver tvätten hängas...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar