tisdag 16 juni 2009

Sommarlov på riktigt !!!

Nu har även jag sommarlov Jippie!!! Efter stenhårt slit med att fixa sceman planera inför hösten och städa och röja så gott man hinner så är det nu dags att anstränga sig för att finna semesterlunken. Det brukar ta några daagar innan man på allvar inser att nu är det läge att sänka tempot en aning. Det känns helt underbart med en helt oskriven sommar framför sig. Kanske inte helt oskriven men nästan.

Vi vet att vi har bokat samma stuga som vi hyrde förra sommaren i Grundsund en vecka. När det blir dags att åka dit skall jag njuta av skärgårdslivet för en stund. Sedan blir det lite besök av barnens kusiner mm och lite inplanerade besök där vi hälsar på vänner och släktingar.

Just nu har jag inte så mycket sömnad på gång. Men det kommer säkert igång snart igen. Jag har vunnit en auktion på 3 st Fixtröjor som jag väntar på och då sätter säkert inspirationen igång för fullt. Jag har helt enkelt inte hunnit ens tänka på symaskiner på sista tiden, så det skall bli härligt att sätta sig i syrummet och klura....

1 kommentar:

  1. Hej.
    Kikar in....
    Ville bara önska dig en trevlig midsommar.
    Något klurar du nog ut i syrummet.
    Lena i Säffle

    SvaraRadera